WWF oraz H&M wspólnie inspirują do opieki nad planetą!

WWF oraz H&M prezentują wspólną kolekcję mody dziecięcej. Zaprojektowana ze zrównoważonych surowców, zwraca uwagę na zagrożone gatunki zwierząt.  H&M przekaże na realizację celów statutowych WWF 10% ceny sprzedaży kolekcji. Premiera już 27 września. W tym dniu w warszawskim sklepie H&M w C.H. Arkadia małych i dużych klientów przywita Panda WWF. Zapraszamy!

 

Utrata siedlisk, brak wody lub jej zanieczyszczenie, zmiana klimatu to niebezpieczeństwa z którymi muszą mierzyć się dzikie zwierząt na całym świecie. Bohaterami wspólnej kolekcji są właśnie te gatunki, których przetrwanie jest najbardziej zagrożone: tygrysy, pantery śnieżne, niedźwiedzie polarne, wieloryby, słonie i pingwiny. Chcemy zainspirować najmłodszych do dbania o środowisko naturalne i jego mieszkańców.

Wspólna kolekcja została wyprodukowana ze zrównoważonych materiałów, m. in. z bawełny organicznej z certyfikatem GOTS (Global Organic Textile Standard), której uprawa wymaga mniej zasobów wody i stosowania nawozów sztucznych od upraw bawełny konwencjonalnej, a także jest sprawiedliwa społecznie.

H&M przekaże 10 proc. ceny sprzedaży ubrań z kolekcji na realizację celów statutowych WWF, w tym ochronę zagrożonych gatunków i ich siedlisk oraz walkę ze zmianą klimatu.

„Cieszymy się, że możemy współpracować z H&M przy kolejnej kolekcji. Ta kampania jest przedłużeniem naszej długofalowej współpracy z firmą, nie tylko zapewni fundusze na rzecz celów statutowych WWF, ale mamy nadzieję, zainspiruje również młode pokolenie, do ochrony środowiska. Kolekcja jest dowodem na to, że można produkować odzież tak, by była przyjaźniejsza dla środowiska”, mówi David Bloch, szef działu Corporate Marketing Partnerships WWF International.

„Wierzymy w przyszłość zrównoważonej mody, w modę wytwarzaną i  konsumowaną w sposób zrównoważony dla planety. Mamy ambicję aby do 2030 roku używać do produkcji naszych ubrań wyłącznie materiały pozyskiwane w zrównoważony sposób.”- mówi Anna Gedda, manager ds. zrównoważonego rozwoju H&M Group.

WWF oraz H&M współpracują od 2011 r. Partnerstwo skupia się na przeciwdziałaniu problemowi kurczących się zasobów czystej słodkiej wody na świecie, działaniach na rzecz klimatu oraz na strategii zrównoważonego rozwoju firmy H&M  i szerzej rozumianej branży mody, w taki sposób, by prowadzona w tym sektorze działalność była mniej szkodliwa dla środowiska naturalnego.

Wspólna Kolekcja H&M i WWF obecna będzie na ponad 50 rynkach na całym świecie.
Ta kolekcja jest już trzecią stworzoną wspólnie przez H&M i WWF, poprzednie miały premiery w 2010 i 2016 r.

  • Joanna Pietrzyk
  • Specjalistka ds. Partnerstw Strategicznych
  • jpietrzyk@wwf.pl
  • +48 785 884 144
  • WWF Polska